Geen mail ontvangen met activatielink thuis-inlog?

Door de drukte duurt dit soms enkele uren!

kijk ook in uw spambox.
Of zoek in uw mailbox op 'nietreageren@basispoort.nl'

Heeft de leerkracht het thuis inloggen via Basispoort voor een leerling geactiveerd, maar ontvangt de ouder/verzorger geen mail met link om een wachtwoord aan te vragen? Of is er wel een mail ontvangen, maar werkt de link om een wachtwoord voor thuis aan te maken niet meer?

Klik dan op https://thuis.basispoort.nl op 'Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten'.
Dan stuurt Basispoort direct een nieuwe link.

let op: Het e-mailadres dat wordt ingevuld moet exact het zelfde zijn als door de leerkracht bij de naam van de leerling is ingevuld. En een nieuwe link opvragen kan maximaal 1 keer per kwartier.



Laatste Nieuws

Uitgeverij Lexima gekoppeld aan Basispoort Lees meer »
Helpdesk weer telefonisch bereikbaar Lees meer »
Software thuis na 11 mei Lees meer »
Thuis inlog - Nieuw scherm leerkracht Het leerkracht-scherm ‘groepsoverzicht’ is gewijzigd. De leerkracht ziet nu onder ‘Thuislogin’ d ... Lees meer »
FAQ's voor ouders Problemen met inloggen thuis? Lees dit! Lees meer »