Helpdesk alleen per mail bereikbaar!

Vragen aan de helpdesk alleen per mail!

Vanwege de enorme drukte hebben we de telefoonlijnen van de helpdesk moeten sluiten.
Er is meer capaciteit opgeschakeld, maar desondanks waren de wachtrijen onacceptabel lang.

Het beantwoorden van vragen van scholen over de thuis-inlog via mail kan sneller en meer efficiënt. Omdat dan ook direct handleidingen en links naar informatie kunnen worden meegestuurd. Aals het echt nodig is, kan onze helpdesk eventueel bellen met de school.

Alle mails worden beantwoord!
Maar het kan wel zijn dat dit iets langer duurt dan gebruikelijk.

Informatie voor scholen/leerkrachten vindt u hier.
Informatie voor ouders vindt u hier. En een handleiding voor thuis hier.
Heeft u (nog) geen wachtwoordlink ontvangen, kijk hier.

Let op:
Door de extreme drukte kan het op dit moment heel lang duren (soms wel een dag) voor het mailtje met een link om een wachtwoord voor de leerling thuis aan te maken, wordt afgeleverd bij de ouders. Dat kunnen we op dit moment helaas vanuit Basispoort niet bespoedigen. Advies is om de mailbox (ook de spam) in de gaten te laten houden.

En in de mailbox eventueel te zoeken op de afzender nietreageren@#basispoort.nl

Laatste Nieuws

Uitgeverij Lexima gekoppeld aan Basispoort Lees meer »
Helpdesk weer telefonisch bereikbaar Lees meer »
Software thuis na 11 mei Lees meer »
Thuis inlog - Nieuw scherm leerkracht Het leerkracht-scherm ‘groepsoverzicht’ is gewijzigd. De leerkracht ziet nu onder ‘Thuislogin’ d ... Lees meer »
FAQ's voor ouders Problemen met inloggen thuis? Lees dit! Lees meer »