Geen activatielink voor thuis-inlog leerling

Het komt weleens voor dat een ouder/verzorger geen activatielink ontvangt voor de Basispoort thuis-inlog van de leerling(en). Of dat de mail met deze link per ongeluk verwijderd is. Of dat de activatielink (na 3 dagen) niet meer geldig is. De ouder/verzorger of de leerkracht namens de ouder/verzorger kan dan bij Basispoort een nieuwe activatielink aanvragen. 

- Ga naar https://thuis.basispoort.nl
- Klik op gebruikersnaam of wachtwoord vergeten 
- Vul het e-mailadres van de ouder in
- Klik op verstuur
- Er wordt een nieuwe activatielink verstuurd die drie dagen geldig is. 

De activatielink link kan eenmalig gebruikt worden voor het aanmaken van een wachtwoord. Daarna kan er ingelogd worden via: https://thuis.basispoort.nl

Let op: het heeft geen zin om het e-mailadres meerdere keren achter elkaar in Basispoort in te voeren. Op deze manier wordt er geen nieuwe activatielink verstuurd. 

Lijkt u geen mail te ontvangen? Kijk dan of deze misschien in de spambox (map ongewenste items) is terechtgekomen. 

Laatste Nieuws

Meer tijd door Momento! Om het gratis Momento dashboard te kunnen gebruiken, moet de ICT-coördinator van uw school ... Lees meer »
Storing telefoon voorbij Lees meer »
Platformen Schoolsupport achter Basispoort Lees meer »
Thuis inloggen. Informatie voor ouders. Lees meer »
Geen activatielink voor thuis-inlog leerling Lees meer »