Thuis-inlog leerling - Activatielink

Het komt wel eens voor dat een ouder/verzorger geen activatielink ontvangt voor de Basispoort thuis-inlog van de leerling(en).

Lijkt u geen mail te ontvangen? 
Kijk dan eerst of deze in de spambox (map ongewenste items) is terechtgekomen. 

Het komt ook voor dat de mail met de activatielink per ongeluk verwijderd is.
Of dat de activatielink (na 3 dagen) niet meer geldig is.

De ouder/verzorger of de leerkracht namens hen kan altijd zelf bij Basispoort een nieuwe activatielink aanvragen:
- Ga naar https://thuis.basispoort.nl
- Klik op 'gebruikersnaam of wachtwoord vergeten' 
- Vul het e-mailadres van de ouder in
- Klik op 'verstuur'
Basispoort stuurt dan een nieuwe activatielink die 3 dagen geldig is. 

De activatielink link kan eenmalig gebruikt worden voor het aanmaken van een wachtwoord. Daarna kan er ingelogd worden via: https://thuis.basispoort.nl

Let op: 
Het heeft geen zin om het e-mailadres meerdere keren achter elkaar in Basispoort in te voeren. Op deze manier wordt er geen nieuwe activatielink verstuurd. 

Ontvangt u na meerdere pogingen geen mail met een activatielink?
Bel dan even met de helpdesk, op werkdagen van 08:00 - 12:30 uur: 073 6287557. 
Van 12-8 tot 1-10 is de helpdesk telefonisch bereikbaar van 8:00 - 17:00 uur.

Laatste Nieuws

Kleuter in beeld van Cito via Basispoort Dit kan nu via de koppeling met Basispoort. Kleuter in beeld is een unieke combinatie van een sn ... Lees meer »
Instructie thuis inloggen ouders Lees meer »
Windows 7 niet langer ondersteund windows 7, microsoft, MS, 7, windows Lees meer »
IEP Leerlingvolgsysteem in Basispoort Bureau ICE heeft het makkelijk gemaakt: leerlingen kunnen vanaf schooljaar 2019/2020 eenvoudig i ... Lees meer »
Schoolnaam Basispoort gelijk aan ‘instellingsnaam’ DUO. Lees meer »