Openingstijden centrale helpdesk

De Basispoort helpdesk is telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 12:30 uur.
Van 12 augustus tot 1 oktober 2019 is de helpdesk telefonisch bereikbaar tot 17:00 uur.

Vragen over de beschikbaarheid van en toegang tot software kunt u ook stellen aan de uitgever van die software. Vragen over softwaretoegang via uw schoolnetwerkomgeving kunt u ook stellen aan de leverancier van uw schoolnetwerkomgeving. Berichten over storingen vindt u hier. Antwoorden op veelgestelde vragen vindt u hier.

Vragen aan de Basispoort helpdesk per e-mail die binnen komen na 12:30 uur, worden de volgende werkdag beantwoord.

Laatste Nieuws

Windows 7 niet langer ondersteund windows 7, microsoft, MS, 7, windows Lees meer »
IEP Leerlingvolgsysteem in Basispoort Bureau ICE heeft het makkelijk gemaakt: leerlingen kunnen vanaf schooljaar 2019/2020 eenvoudig i ... Lees meer »
Schoolnaam Basispoort gelijk aan ‘instellingsnaam’ DUO. Lees meer »
Bookmarks iPad, Chromebook en Android tablet en webclips Zuludesk Lees dit als uw school gebruik maakt van Aplle iPads, Chromebooks, Android tablets en of ZuluConnect Lees meer »
Kwintessens haalt groepsgegevens niet uit Basispoort Andere uitgeverijen halen leerling- en groepsaantallen op uit Basispoort. Kwintessens NIET. Lees meer »