Openingstijden centrale helpdesk

De Basispoort helpdesk is telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 12:30 uur.
Van medio augustus tot 1 oktober 2019 is de helpdesk telefonisch bereikbaar tot 17:00 uur.

Vragen over de beschikbaarheid van en toegang tot software kunt u ook stellen aan de uitgever van die software. Vragen over softwaretoegang via uw schoolnetwerkomgeving kunt u ook stellen aan de leverancier van uw schoolnetwerkomgeving. Berichten over storingen vindt u hier. Antwoorden op veelgestelde vragen vindt u hier.

Vragen aan de Basispoort helpdesk per e-mail die binnen komen na 12:30 uur, worden de volgende werkdag beantwoord.

Laatste Nieuws

Uitgeverij Lexima gekoppeld aan Basispoort Lees meer »
Helpdesk weer telefonisch bereikbaar Lees meer »
Software thuis na 11 mei Lees meer »
Thuis inlog - Nieuw scherm leerkracht Het leerkracht-scherm ‘groepsoverzicht’ is gewijzigd. De leerkracht ziet nu onder ‘Thuislogin’ d ... Lees meer »
FAQ's voor ouders Problemen met inloggen thuis? Lees dit! Lees meer »