Openingstijden centrale helpdesk

De Basispoort helpdesk is telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 12:30 uur.
Van 12 augustus tot 1 oktober 2019 is de helpdesk telefonisch bereikbaar tot 17:00 uur.

Vragen over de beschikbaarheid van en toegang tot software kunt u ook stellen aan de uitgever van die software. Vragen over softwaretoegang via uw schoolnetwerkomgeving kunt u ook stellen aan de leverancier van uw schoolnetwerkomgeving. Berichten over storingen vindt u hier. Antwoorden op veelgestelde vragen vindt u hier.

Vragen aan de Basispoort helpdesk per e-mail die binnen komen na 12:30 uur, worden de volgende werkdag beantwoord.

Laatste Nieuws

Bookmarks iPad, Chromebook en Android tablet en webclips Zuludesk Lees dit als uw school gebruik maakt van Aplle iPads, Chromebooks, Android tablets en of ZuluConnect Lees meer »
Kwintessens haalt groepsgegevens niet uit Basispoort Andere uitgeverijen halen leerling- en groepsaantallen op uit Basispoort. Kwintessens NIET. Lees meer »
Verbeteringen start schooljaar 2019-2020 Lees hier wat er recent veranderd is bij Basispoort Lees meer »
Toegang Nieuwsbegrip voor IB’ers en RT’ers Ook IB’ers en RT’ers kunnen nu Nieuwsbegrip gebruiken via Basispoort. Lees hier hoe. Lees meer »
Meer tijd door Momento! Het gratis Momento resultaten-dashboard direct gebruiken? Activatie is erg makkelijk! Lees meer »