Openingstijden centrale helpdesk

De Basispoort helpdesk is telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 12:30 uur.
Van medio augustus tot 1 oktober 2019 is de helpdesk telefonisch bereikbaar tot 17:00 uur.

Vragen over de beschikbaarheid van en toegang tot software kunt u ook stellen aan de uitgever van die software. Vragen over softwaretoegang via uw schoolnetwerkomgeving kunt u ook stellen aan de leverancier van uw schoolnetwerkomgeving. Berichten over storingen vindt u hier. Antwoorden op veelgestelde vragen vindt u hier.

Vragen aan de Basispoort helpdesk per e-mail die binnen komen na 12:30 uur, worden de volgende werkdag beantwoord.

Laatste Nieuws

Kleuter in beeld van Cito via Basispoort Dit kan nu via de koppeling met Basispoort. Kleuter in beeld is een unieke combinatie van een sn ... Lees meer »
Instructie thuis inloggen ouders Lees meer »
Windows 7 niet langer ondersteund windows 7, microsoft, MS, 7, windows Lees meer »
IEP Leerlingvolgsysteem in Basispoort Bureau ICE heeft het makkelijk gemaakt: leerlingen kunnen vanaf schooljaar 2019/2020 eenvoudig i ... Lees meer »
Schoolnaam Basispoort gelijk aan ‘instellingsnaam’ DUO. Lees meer »