Gebruik Basispoort Portaal

Hier vindt u informatie en veelgestelde vragen over het de inrichting van het Basispoort account voor de school en over het gebruik van het Basispoort portaal voor toegang tot online software van aangesloten uitgeverijen.
Sorteren op:
TitelDatumPopulariteitActiefReacties
Windows 7 niet langer ondersteund windows 7, microsoft, MS, 7, windows Lees meer »
Richtlijnen probleemloos gebruik hard- en software Dit document bevat hardware-richtlijnen voor optimaal gebruik van Basispoort en de via Basispoor ... Lees meer »
Basispoort en de browser "Edge" Lees meer »
Ververs regelmatig uw wachtwoord! Ververs minimaal 2 keer per jaar uw wachtwoord! Lees meer »
Inlogprobleem met certificaatmelding? Melding over certificaatprobleem bij inloggen? Installeer uw Windows updates! Lees meer »
Brief verzonden aan de directeuren Deze week is er een brief verzonden aan alle directeuren. Lees meer »
Basispoort vanaf een tablet Android tablets, Apple iPad's en Chromebooks werken niet snelkoppelingen maar met bookmarks. Lees meer »
Probleem: Leeg scherm in IE8 Hoe te handelen indien u een leeg scherm als inlogpagina ziet. Lees meer »
Probleem : E-mail adres bestaat al Instructie hoe te handelen in het geval een e-mail adres al bestaat binnen Basispoort. Lees meer »
 
Categorieën:
Tags:
  • brief
  • certificaat
  • directie
  • Email
  • foutmelding
  • inloggen
  • inlogprobleem
  • jaarovergang
  • Leeg scherm
  • logo
  • probleem
  • tablet
  • updates
  • veiligheid
  • Windows updates
Toon alle 38 tags
Zoeken: